Måndag

Heeeej. Skapligt dålig uppdatering, ja vet men de finns inte så mke att göra åt saken. Började som sagt nio imorse. Skönt med "sovmorgon." Hade bara massa jävla lektioner och tio över tre hade jag omprov i so'n då jag va två fucking poäng ifrån godkänt. Småttligt less. Typ fyra åkte vi in till stan. Jag, micke, mammsen o mormor. Jusste. Jag har nog inte ens skrivit att mormor och morfar är här en vecka nu. Dom kom i fredags elr torsdags. Kommer inte ihåg. Aja vi åkte in till stan iallafall. Sprang runt ÖVERALLT och letade efter en jacka. Köpte tillslut en skitsnygg röd. Jag älskar den. Bilder läju kma. Sen köpte jag typ två bhar och en vit halsduk. sånt där viktigt:) Sen drog vi hem iallafall. Blev pizza idag:) Awesome. Så nu sitter jag här o har ont i huvudet? Haha snyggt(Y) men så gåre. Japp, de va min dag dedär:)

 

Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0