lockade håret

Heeej försökte locka håret. men de blev inge bra så jag knäppte inte kort. Hade på mej en tröja som gick upp till halsen då jag lockade håret. Då jag har lite dåliga minnen med den locktången. För dagen innan skolavslutningen tänkte jag göra skruvlockar för att se hur de blev och om de blev fint så skulle jag ha det dagen efter. Och då har jag bara på mej ett linne och jag lyckas ju på nån jävla vänster bränna mej alldeles ovanför bhkanten så jag toksriker och kastar in locktången i väggen & de blev inga märken nånstans förutom att jag fick fetaste brännmärket-.- så klart dagen innan avslutningen också. Jag va ju på hyffsat bra humör då. Så jag fick gå o kolla hela tiden så att inte märket syntes... Men klänningen täckte precis. Tur det. Jag har fortfarande ett litet ärr men inte något man tänker på. Så ja. Så kan det gå. Nu ska jag duscha



puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0