Daaans

Heeej, Ouuff va jobbigt de va att dansa idag. Jobbigare än vanligt eller så är jag bara tröttare än vanligt...
Nu ska de då bli storstädning. HAHAH wish me good luck!
Jusste. När vi åt förut så sa jag nåt om att jag hade omprov i fysik. Och min lillebror som sportar väldigt mycket sa såhär:

Jag: åh jag har omprov i fysik.
Lillebror: va gör man på fysik egentligen? Äre typ som kemi?
Jag: Alltså vaa? Kemi är ju kemi och fysik är fysik.
Lillebror: Ja men vadå, sportar man och springer och sånt då eller?
Jag: Alltså haha du skämtar va?

& nää han skämtade inte.. Men han är söt ändå. Ibland. Lite. När han sover...

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hejsan jag heter Linda och vill ge dig en möjlighet till att Vara med o tävla om ett fantastiskt läppcerat, som jag nu lottar ut i min blogg!



För mer info, klicka på denna länken: http://lindapyykkonen.blogg.se/2009/october/vinn-ett-lappcerat.html och var med i tävlingen! Ser framemot att höra ifrån dig!

2009-11-03 @ 18:23:28
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0