Blondie goes brownie:D

Heeej. Jaa igår så sa jag ju att jag gjort några andra saker som jag inte skulle säga förrän idag. Men here it comes. Som ni vet så lessnade jag på att vara blond & de är jobbigt att behöva färga utväxten hela tiden. Så när valet stod mellan att färga utväxten en gång till eller att bli brunette så valde jag att bli brunette. Så nu i helgen har både jag och sanna gått från två blondiner till två brunetter. & och vi hade inte sagt till nån heller och de va därför jag inte ville skriva nåt förrän idag då många av mina vänner läser bloggen. Så nu vet ni det. Jag är numera brunette. Men ska färga det ännu en gång i imorgon då jag inte blev nöjd med färgen för den skiftar i rött. Men sen ska ni få se före och efter bilder.

Idag har vi inte gjort så mke. Skola bara sen drog jag o sanna ner till stan. Träffade alexandra, snackade lite med henne, sen träffade vi cissi o snackade me henne:u sen drog vi till donken  o satt där sen köpte jag en ny hårfärg och sanna ett halsband och vi kom hem för en stund sen. Så jag bloggar sen


Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

brunett*

2009-11-19 @ 20:11:15

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0