biiirsta

Va på birsta förut. Åkte dit me alex, lämnade tillbaka skjortan. Gick på donken, träffade sanna där. Snackade ett tag me henne sen gick vi o beställde mat. Haha snyggt för jag skulle ju som vanligt dricka cola och när jag fick colan så va de jättemke skum så de såg ut som fanta. Sen när jag smaka så smaka den skitäckligt så jag bad alex smaka och hon tyckte likadant och då vänder jag mej om o då siter sanna,lena o tova o stirrar på oss och precis då får jag ett sms från sanna som frågade if jag tog cola. Då visare sig att kolsyremaskinen va sönder så de blev milkshake ist. Sen såg vi michis o markus så vi gick me dom där. Sen drog alex så vi tre gick ba omkring och kolla. Sen tog jag bussen hem iaf. Så nu sitter jag här o funderar på att se film


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0