torsdag

Heeeej=) sry för totalt kass uppdatering idag, men så äre när man inte är hemma.

Men jag ska väl kanske ta o berätta lite om dagen?
Jag klev väl upp nån gång vid elva o gjorde mej iordning, typ nån timme senare åkte jag o mami in ti birsta för jag skulle köpa en klänning. men tror ni den fanns i strlk? näää-.- men jag lämnade iaf tillbaka mina jeansleggins


Dom hade spruckit och jag har inte använd dom många ggr, så jag gick tillbaka med dom.
Hade inget kvitto men fick ett presentkort på summan av jeansen.
Jag älskar dom men kvaliten suger tyvärr. Dessutom blir vissa lite gulaktiga när man använd dom några ggr, så de är de flera som jag känner som gått tillbaka med dom för. jättetråkigt eftersom att dom är hur snygga som helst.

Så när vi gjort de så åkte vi hem och sen till stan, hittade min klänning där men de fick bli en rosa eftersom att den vita va slut. tråkigt men jag tycker den ljusrosa är lika snygg. även om vitt är mer skolavslutning då..
jag hade ju tänkt att ha ett par röda skor till men tror inte de passar så bra till rosa"/
så vi får se vad de blir för nåt.
Sen köpte jag ett linne från gina för 129 och ett par leggins från bik bok
Bilder kmr.
Sen tog jag bussen ti ica maxi o gick därifrån till pappa=) så nu sitter jag här o väntar på att elvisbubben ska kma så jag kan gå ut o gå med han:) blir nog att jag går ti michis så elvis får träffa hennes hund lillis.
Så jag bloggar sen


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0