Torsdag

Heeej=) vaknade imorse av att de kändes som att mitt huvud höll på att sprängas i bitar. Så jag gick inte ti skolan utan fortsatte med att sova till kl 12. & då klev jag upp o skulle äta fil o flingor. men när jag häller upp filen så ären alldeles klumpig, usch:s så de blev ingen fil utan mackor ist=) Sen har jag bara legat framför tv:n hela dagen. Har fortfarande ont i huvudet och vet inte varför, men har haft jätteont nu jätteofta:s skumt. Iaf så blire kristin och övik imrgn=)
Yessssss. Fett roligt=) Hoppas de är fint väder så vi kan ligga ute o schteeeka:)
Men jag måste packa o duscha o göra en himla massa saker men jag orkar inte + att jag har ont i huvudet ju:(
Yäyäyä de löser sig väl säkert på nåt sätt.
Nu ska jag fundera ut vad jag ska packa


Puss


Kommentarer
Postat av: Em

Haha, älskar ditt bloggnamn :P Det var fyndigt :P Allt bra?

2009-05-14 @ 22:20:37
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0