Tisdag

Heeej =) Vaknade tidigt tidigt imorse, faan de är grymt jobbigt o kliva upp typ en timme tidigare för att sminka sig!;o Tänk om man va kille, faan va skönt, typ slipper sminka sig o platta och fixa håret sådär dötidigt på morgonen...
Jaja nu äre som de är och jag kan gå utan smink men de tänker jag verkligen inte göra så då ska jag inte klaga heller=) men lite jobbigt är de. Och imorse när jag lagt på foundation och puder så blev min näsa jättefläckig och allmänt cp, så då vare bara tvätta bort och lägga på nytt men de blev ändå inte bra men jag orkade inte bry mej och käkade frukost ist=) Hade handledartid och tydligen så ska vi bada både torsdag och fredag. Och båda gångerna kl 11 på dagen, liksom mitt i skolan så då måste man ju sminka om sig efter;o Heh:u läju hända att jag ska gå-.- Haha yeyeh får la se hur de blir me den saken=) Hade so prov idag också, gick chockerande bra faktiskt=) Sen idrott. sen åkte jag hem o då blev de birsta me sanna... Jag tänkte köpa en tubtop men fanns den i min storlek? nää, sen tänkte jag köpa en urgullig klänning/tunnika på hm, men fanns den? näää. lite less man blir. men jag köpte iaf hårfärg så de blir att bleka håret sen då... hoppas på ett hyffsat bra resultat den här ggn.
Nää men nu ska jag kolla runt lite.


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0