Tisdag

Heejsan=) Imorse skulle jag ti dedär hälsomötet, vaknade en halvtimme innan jag skulle ta bussen, snygg gjort julia. snyggt gjort. fick typ kasta mej upp ur sängen o springa runt och leta efter alla jävla kläder och allt. tog mej iväg i tid och kom typ helt osminkad, man fick skriva massa papper och kolla längden o grejjer, asdrygt, sen träffade jag tina och snackade me henne medans jag väntade på bussen, sen åkte jag hem och satte mej framför tv:n o käka glass=)
Käkade middag sen drog jag ti michis, så kom hem för en stund sen. Snart börjar desperate och ni kan ju gissa vem som ska se på de? Joo jusste jag, Helt rätt. Är väldjgt sugen på popcorn kan jag informera alla. hoppas vi har de hemma;)

Ni får en gullig bild på en blomma jag knäppte för några dagar sen=)
Va tycks?'

Nu ska jag kolla lite bloggar sen se på tv,


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0