Tisdag

Heeeej=) Imorse hade jag sjukt ont i huvudet, va typ de värsta jag varit med om, Gjorde grymt ont och jag försov mej ganska länge, men missade bara första lektionen så de är lugnt, När jag kom till skolan så hade vi franska. Hatar franska o de är totalt värdelöst och jag fattar ingenting-.- Sen hade vi typ matte och so, och sen idrott, hade typ kost och hälsa, med nåt prov. och jag hade ingen aning om att de va prov;o så de gick inte så bra, men jag får göra på omprovstiden ist=) Haha, o jusste. när jag sanna och joel satt på busshållsplatsen så lekte jag och sanna fjortis. Haha! svinkul. vi satt typ hela tiden: aa men dah liksom hallå typ. och hetsade sönder och pratade med jättepipig röst:u haha skitjobbigt vare, men kul. sen tog vi bussen hem o nu ska jag bara blogga klart sen ska vi ta bussen ner till stan igen=)
vi ska gå och kolla på hårförlängingar. jag vill ha riktigt långt hår på skolavslutningen:)
Så vi får hoppas att vi hittar nån fin och billig=)
men nu ska jag skynda mej, bloggar sen


Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

ja det är sjukt hur drömmar kan påverka än.. usch! Jag gillar bra drömmar! :)

2009-05-19 @ 14:38:38
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0