Tisdag

Heeejsan=) Kul att de va skitdåligt väder imorse när jag vaknde, plus iskallt för att jag inte stängt vädringsluckan, jag som tänkte ha på mej mina leggins, leopard tub från gina och mitt vita gina linne, men inte tänkte jag ha på mej de när jag höll på att frysa ihjäl, så de blev mjukisbyxor ett grått linne och en rosa gina kofta ist, vi tar legginsen imrgn ist.
Jag o sanna o jackie kom ti skolan typ tjugo i nio så då gick vi upp och lämnade grejjerna sen gick vi ti filmsalen, Såg på australia, filmen va faktiskt bra. sen på lunchrasten så skullerom så klart hämta vatten o hälla över mej sanna o jackie som satt på golvet, synd att allt kom på mej bara för att jag satt närmast, jag lackade lite ett tag sen gick vi in o såg klart filmen sen slutade vi kl 1. Då åkte jag hem o hade skitont i huvudet, men jag drack juice och åt riskaka och då gick de över=) Så jag o sanna tog bussen ner ti stan och gick där och kollade. och nån gång vid halv fem åkte vi hem. Så nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar.

Förresten så beställde jag mina bikinis igår, taack mammsen<3 Bilder kmr när jag fått dom. ena ska kma nästa vecka och den andra vecka 22. Så nu kan jag bada iaf=) Men måste köpa ett par puma shorts också, elr de blir nog adidas shorts för de är snyggare. Blir nog ett par svarta elr vita, har man vitt ser man ju mer brun ut så=)
Men dom köper jag nog nästa månad.
Nu ska jag tjata på mammsen o fråga när maten är klar innan jag svälter ihjäl


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0