Söndag

Heeej=) Alltså allvarligt, de har vart skitdålig uppdatering hela helgen, jag måste skärpa mej nu;)

Igår kväll iallafall så gick jag o elvis till kristin och evelina, vi satt där och spelade kort medans elvis sprang och nosade på varenda millimeter i lägenheten eftersom att elita löper;p men yäyä, sen va vi där ett tag sen kom per o hämta elvis för han skulle ta med han ti stugan idag elle nåt sånt. Så då åkte jag evelina o kristin ut me bilen i birsta. Va typ nån burnout elle nåt sånt. Så vi va där ett tag sen åkte vi hem o gick och la oss. Imorse åkte kristin hem och evelina åkte på jobbet så jag gick hem ungefär tolv, Då gick jag ut på balkongen o satte mej och solade ett tag, sen har jag bara sett på tv. Har äckligt ont o ögat för jag tror jag håller på o få ögoninflammation, gör skit ont o är alldeles rött. och kliar hela tiden"/
Jusste kristin berättade att jag pratade i sömnen inatt;o har nog inte hänt förut, elr vad vet jag? jag sover ju då så:P
Men aja, nu håller jag på och packar, ska snart åka till mamma.


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0