sista april

Heeeej=) typ tre dagar sen jag blogga nu:o Men jag har varit hos michis så jag har inte kunnat blogga..
Så jag berättar nu om vad vi gjort ist:) i onsdags hände inte så mke, solade bara. på torsdagen klev jag upp o duschade sen satt jag ute i solen ett tag. sen gick jag o sminka mej o sånt. nån gång vid fyra kom michis till bosvedjan o då gick vi ner ti bussen och åkte till ljusta. va där o sånt. sen nån gång vid tio så åkte vi in till stan o käkade på stekhuset. åt fläskfile o potatisklyftor o bea sås:) och nån glass med typ knäckflarn runt=) hur gott som helst. Sen typ halv ett åkte vi hem med taxi. igår klev vi upp typ ett o gjorde oss iordning, sen tänkte vi åka ner till stan o käka på donken men donken va stängt.. så vi satte oss på gräsmattan o satt där ett tag sen tog  vi  bussen ti boz o va där o umgicks me folk, sen tog vi bussen ti lj o sen tillbaka ti boz o va där ett tag. hehe;u sen gick jag hem o såg på nån film om nåt... Aja idag vakna jag typ ett o då klev jag upp i åt frukost sen ut på balkongen o stekte:)  nu sitter jag här iaf o funderar på va jag ska hitta på ikv;) får se om de är nåt roligt folk som ska ut.
har lösnaglar så de är äckligt svårt att skriva:P  jusste, michis morsa spelade dansband så jag har fått nån sopig låt på hjärnan.  så jag måste lyssna på nån annan musik, nån som vet vad den där please baby dont run away from me i got you here now so just stay.... heter?? Den är ju såå bra=) aja skriv en kommentar om ni vet va den heter<3
Nää nu ska nog gå ut o lägga mej o steka i solen,




aja här får ni en bild på mej o elvisbubben som jag saknar sönder ju;o


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0