Onsdag

Heeej=) hade sovmorgon idag så jag va nästan vaken när jag klev upp. till skillnad från i vanliga fall när man måste kliva upp så jävla tidigt så man är helt borta ungefär den första halvtimmen, och ungefär då kmr man på att ojdå jag har visst klivit upp. man liksom går i sömnen. men icke imorse. Så jag gjorde mej iordning sen tog vi bussen till skolan. Va där o hade typ 4 lektioner o sen sluta vi tio i tre. o då fick vi skjuts hem av micke=) Så jag o sanna slapp vänta på bussen o trängas med allt folk. så jag tjockade glass när jag kom hem. o nu sitter jag här. får se om jag åker en sväng ti michis sen, ska hämta en tröja o en bandanas och lämna en tröja. så åker nog dit en sväng sen...


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0