Onsdag va?

Heeeeeej, visst äre onsdag idag va? aja vi säger att de är onsdag även om de nu råkar va torsdag elr kanske tisdag. Jaja, jag har blandat ihop dagarna och datum:p

Yäyäh shit the same, nu ska ni få höra om min otroligt intressanta dag, nooot! Iaf, så hade vi en dag med selma lagerlöf, som jag o sanna trodde levde för när vi valde kursen så stod de en dag me selma lagerlöf, & då tänkte vi aa men den där selma kmr säkert att kma och berätta om sitt otroliga ointressanta liv, Så vi valde kursen, sen när jag kom hem så sa jag de. konversationen lät såhär

Jag: aa jag, sanna, jackie & cissi valde en dag med selma lagerlöf
Mammsen: aha men vad ska ni göra då?
Jag: jaa inte vet väl jag, hon kmr väl dit o berättar om sitt liv elr nåt.
Mammsen: Men kmr dit?
Jag: öhm ja??
Mammsen: men herregud hon är ju död.
Jag: öööh what?:s

Heh:u men vi såg på nån film och andrea berättade om selmas inte så intressanta liv.
när jag kom hem så sa michis att vi skulle ner ti stan så då åkte vi dit och gick o mötte hennes mamma och erik. Dom hade varit o fikat. sen gick vi & kollade ett tag sen gick vi ti två bleka för dom skulle sola. Kul att de börja regna när jag gick ner ti bussen också.. Men jag åkte hem, pratade me kristin i telefon, och jusste, de påminner mej om att jag ska ringa ti papppa. Men jag o kristin bestämde att jag skulle åka upp dit på fredag. så nu är de bestämt tror jag. Sen åkte vi o tjocka max:D
Men de är onsdag kom jag på. Eftersom att jag ska packa imrgn och åka på fredag:)
Nu ska jag gå o se på tv och ringa pappsen


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0