Öhm kass uppdatering eller vad?:s

Heej, alltså förlåt för typ sämsta uppdateringen nånsin, men helt ärligt. jag har inte haft tid:o
 jaja men jag sa ju typ igår men ni får se dagens oufit igår och ser ni den? nää för jag la aldrig in den eftersom att aa jag hade inte tid. så här är den=) se och njut


"tubtop" från hm, kofta från gina och leggins från nånstans=)
Mitt huvud kom inte med på bilden men äsch ni klarar er elr hur=)


senare på kvällen lockade jag håret också=) Öhm, jag satte en ruta över mina ögon som ni ser, men eftersom att jag stod ute på balkongen för att de skulle synas ordentligt så kisar jag på kortet så de ser lite sär ut,
sen har jag inte lockat luggen eftersom att jag gjorde de imorse, tänkte igentligen ha fläta i luggen men de gick inte imorse för den blev konstig så då lockade jag den då ist=)

Idag hade jag typ skola först, sen åkte jag hem och lämnade väskan sen gick ja o mötte michis lite snabbt, sen åkte vi ti lj och sen mötte vi tess, sen tillbaka hit, osså gick vi upp i skogen och skulle slå upp ett tält, 3 TIMMAR TOG DE 3 timmar för att få upp ett tält helvete;o lite damp man får. tillslut fick vi upp de sen busade jag me lillis, sen typ vid halv elva gick jag hem, o nu sitter jag här=) men vi hörs imrgn, nu ska jag lyssna på musik o sånt


Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0