Måndag=skola

Heeej, & så var helgen slut, och skolan börjat igen. Grymt tråkigt men de kmr ju fler helger.
Iallafall så gick jag o sanna ut igår, blåste lite väl mke men de gick bra ändå. vi fick o köpte x-ray sen gick vi runt lite. Nån gång vid halv åtta gick vi in för sanna skulle äta, vi tänkte gå ut efter hon ätit också men så blev de inte...
Och eftersom att de är elevens val den här veckan så börjar vi kl 9 och slutar ett hela veckan. Jag kanske ska förklara lite snabbt vad elevens val är. En vecka varje termin har vi en elevens val vecka. Nån vecka innan får man välja bland olika saker som finns att välja. tex, i vintras tog jag och sanna marinerad engelska, men igentligen bara av två enkla anledningar,
1, vi såg på film hela veckan=)
2, vi hade lotta som lärare.
väldigt enkel och lätt vecka kan jag säga er.

Men den här terminen fanns inte engelska saken så då tänkte vi ta nån annan "helaveckankurs" men de fanns inga roliga.. Så vi tog "endagarskurser" ist. Som idag hade vi cubakrisen, haha och vi kan säga att de är av samma anledning som ovan, vi såg på film. HAHAH(Y)
Men filmen sög, handlade om nån cubakris dårå och massa bomber och sånt.
Och ni kanske kan gissa vad vi ska göra imrgn? joo se på film(Y). Hehe:u men dom andra dagarna äre faktiskt inge filmtittande, då äre några andra saker.. kmr inte ihåg vad men jag återkmr om de..

Nu väntar jag på att sanna kan ta o ringa upp mej så vi kan gå ut nån gång, orkar inte sitta inne..

                                                 frukost a la julia


Japp här ser ni dagens frukost=) Nyttigt äre också.

& jusste, jag har hittat två skitsnygga bikins som jag MÅSTE HA!
Skitsnygga, får se om jag beställer dom ikv kanske;)
Nu ska jag försöka få tag i sanna


Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0