Måndag

Heej=) jag upptäckte nu att inlägget jag skrev igår är borta;o men jag va iaf på stan igår, köpte en bh och ett puder.
Aja, imorse försov jag mej! hade ställt klockan  på 06:00, och jag vaknade nån gång inatt för jag råkade slå ner telefonen i golvet, men inget hände och jag kollade så att alarmet va igång och de va de. och sen så ringde de inte;S fast att de stod på skärmen att alarmet va igång, jätteskumt. så jag försov mej. men hann i tid ändå=) hade massa tråkiga lektioner o sånt. sen sluta vi kl tre tror jag. så då tog jag bussen hem=) o nu sitter jag här och har äckligt ont i huvet:s de är pissigt dåligt väder ute också:( de typ regnar o grejjer. hoppas de blir fint o soligt snart igen. förresten så äre badsak den här veckan och jag har ju självklart en bikini, elr så inte.. va less man blir. aja får se hur de blir me badsaken...
nu ska jag gå o köpa pizza=)


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0