Måndag

Heeej=) Har legat hemma idag, med ögoninflammation. De kliar sönder o imorse va ögat typ igenklistrat-.-
De suger, imrgn ska jag ha hälsosamtal så jag åker dit på de sen åker jag hem igen, Hoppas samtalet går bra=)
Har haft väldigt tråkigt idag så jag gjorde en lista:

Tre namn jag lyssnar till:
Julia Julia Julia

Detta är jag rädd för:

Spindlar och andra små äckliga kryp

Tre saker jag vill ha varje dag:

tuggummi cola mat


Detta vill jag göra just nu:

äta


Är jag kär just nu?

nix


Jag vill gifta mig...

nån gång


Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
åka ti thailand, skaffa barn ( kommer inte på nåt mer för tillfället)


Min käraste ägodel:

datorn


Något jag vill ha i present:

systemkamera


Detta har jag på mig just nu:

mjukisbyxor och en röd/svart randig tröja


Favoritkläder:

mjukisar


Favoritdjur:

hund


Följande musikstilar tilltalar mig mest:

massa olika


Favoritlåtar just nu:
alan jackson-remember when


tråkigaste ämne i skolan:

matte franska


Stjärntecken:

tvilling


En bok jag älskar:
i taket lyser stjärnorna

En film jag älskar:

i walk the line

Tv-program jag gillar:
2½ men, greys, desperate houswifes, scrubs

my name is earl

Favoritparfym:

paris hiltons för tillfället

Detta äter jag gärna:

massa


Dricker helst:

cola, trocadero


Favoritgodis:

allt


Hit vill jag gärna åka på semester:

RÄTTVIK, thailand, grekland


Färg på mina ögon:

bruna


Min längd:

1,57 typ


Jag spelar:
?


Så här bor jag:
lägenhet/hus

Antal döda krukväxter i hemmet:

ingen aning

Favoritfärg:

rosa


Favoritcitat:

många


En hemlighet jag vet:

de är en hemlighet;)


Bästa present jag fått:

Min dator

& kameran

.
Senast köpta skiva:

ingen aning


Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

ögonen

Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

att mina ögonbryn är olika(Y)

Udda förmåga/egenskap:

vet inte, jag lär mej låttexter av att lyssna på dom typ en gång


Om jag vore ett djur skulle jag vara

fågel


Vad lyssnar du på just nu?
alan jackson-remember when

Vad har du gjort/ska du göra idag?
Ätit glass:)

Var är dina föräldrar födda?

sverige


Vad är det senaste du installerade på datorn?

photoshop tror jag väl

När badade du i en pool senast?
jadu, länge sen


Har du varit med i någon skolpjäs?

kmr inte ihåg


Hur många barn vill du ha?

ett elr två


Vilken musikstil tycker du mest illa om?

vet inte


Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
röstar inte-.-


Vad har du för TV-kanaler?
många


Har du åkt moped någon gång?
yess

Har du busringt någon gång?
aa

Har du fått felparkeringsböter?
nää

kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
bungy-jump isåfall

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

frankrike


Har du en egen trädgård?

yess


Vilken är din favoritbland tecknade serier?

ingen aning


Kan du alla orden i nationalsången?
haha va?


Badkar eller duschkabin?

badkar


Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

kmr inte ihåg,


Favoritpizza?

carmen


Chips eller popcorn?

popcorn


Vilken färg på läppstift använder du?
haha använder inte läppstift;)


Har du rökt jordnötsskal någon gång?
nää?


Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nix


Apelsin- eller äppeljuice?

apelsin


Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
michis<3


Favoritchoklad?
kexchocklad


När röstade du senast?

har aldrig röstat, under 18 vettu;)


När åt du en hemodlad tomat sist?
Ingen aning


. Har du vunnit en prispokal någon gång?
tror inte de

. Är du bra på matlagning?

de beror på va jag ska laga;)


Klarar du att tanka själv?

har aldrig testat


Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

nää


Pepsi eller Coca Cola?

cocacola


Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

jobbar inte


Vad var det senaste du handlade?

Glass=)


Har du kräkts offentligt?

Kmr inte ihåg


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

jarå


Har du ringt något betalnummer?

nää


Kan man vara vän med sitt ex?

ibland


Vem var det du besökte på sjukhus senast?

-


Hade du mycket hår som liten bebis?
tror jag väl inte


Vad har du i din väska?
just nu äre några mappar och solglasögon o lite annat

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

huh?


Var hittade du den här listan?
nåns bdb


Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
den som läst hit ner=)


Haha lite lång men yäyäh(Y)
Nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik=)

Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0