Måndag

Heeej! Måndag idag då, känns lite jobbigt med vanlig skolvecka nu, de enda positiva är väl att vi bara går imrgn och på onsdag. & sen är de bara typ två vanliga veckor, sen sista veckan som vi ska göra massa andra saker på och sen skolavslutning! hell yeah(Y) de känns skönt som faaan alltså!
Jag är på knäppa kort humör, men de är riktigt tasktigt väder ute så de får ta och vänta ett tag.
& mamma, du vet ju om hur mke jag vill han en systemkamera i födelsedagspresent right?;)  
Jag tycker att de ska va sommar nu!


Sommar vafan!

Aja jag kanske ska berätta lite om dagen?
Va äckligt trött imorse så jag fick istort sätt dra mej upp ur sängen, men jag kom upp iaf, creeds ti mej då(Y);)

Sen sminkade jag mej o allt sånt och gick & mötte sanna, vi snackade lite om helgen och tog oss till skolan.
Hade massa lektioner och fick reda på att jag fick 31,5 på soprovet, ännu mer creeds ti mej,
Godkänt låg på 20 poäng, men eftersom att jag fick 31,5 så fick jag vg! hah, känns fett najs=)
Äju ganska stolt över de kan jag säga.
Sen hade vi ännu fler lektioner, sen följde jag med sanna för hon skulle ta nån spruta sen gick vi tillbaka till skolan och hade sista lektionen, sen bussen hem, o nu sitter jag här och lyssnar på musik och tjockar riskaka:D
Heh:u
men nu ska jag läsa igenom några bloggar.


Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

=)

2009-05-18 @ 17:56:12
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Då tycker jag verkligen att du ska pröva det där... det är riktigt bra och täcker lika bra som en foundation bara att de är bättre för hyn! :)

2009-05-18 @ 21:04:24
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: sandra

precis =) ha en bra dag!

2009-05-19 @ 11:03:43
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0