Lördag

Heeej=) Nån gång vid sju drog jag o sanna ut. vi gick ner ti city gross & köpte x-ray. va där o loda ett tag sen kom vi på att vi skulle ti klackvägen o se om de va nå folk, men vi kom aldrig så långt förrän vi kom på att vi skulle på mysack. iaf så fick vi skjuts dit, vi va där träffa massa folk o sånt. var ju hur skönt som helst ute alltså! känns att de börjar bli sommar nu;) typ halv tolv åkte vi hem, o nu sitter jag o käkar såna där va de nu heter.. inte ostkrokar utan dom andra. aja shit the same ni vet vilka jag menar. får damp på att lösnaglarna är så långa så de är skitsvårt att skriva. men jag börjar vänja mej nu:u imrgn blire stan me mammsen=) tror jag iaf;) får se hur de blir. ska snart gå o lägga mej tror jag. är ganska trött. och jag måste ju orka upp, imrgn äre en ny dag=)
slänger in en tjusig bild på mej & robin da man;)


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0