im home=)

Heeejsan alla bloggläsare där ute=)
Strax efter att jag bloggat sist så åkte vi o kollade på jonas fotbollsträning,
sen efter ett tag åkte vi o köpte cheesburgare sen tillbaka o hämtade jonas och sen hem. Tjockade cheesburgare, sen tog jag bussen till michis, och när jag kmt ut genom dörren o ska gå ner ti busshållsplatsen så spö regnar de, de är ju jättekul de me(Y) så jag sprang ner ti bussen. Sen när jag kom dit satt jag o michis o snackade sen käka dom och sen åt vi jordgubbar me grädde=) KL 22.13 tog jag bussen hem så jag kom hem för ett tag sen. Nu sitter jag här o försöker få tag i sanna o lyssnar på musik=) imrgn blire birsta o köpa skolavslutningsklänning=) läju lägga ut bilder sen;)


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0