hemma från stan men ska snart ut igen;)

Shululu=) Kom hem från stan för kanske två timmar sen, blev inte att jag köpte nåt förutom en foundation för min va slut=) jag o sanna gick runt o kolla lite. vi gick upp på afrohörnan också och kollade vad en hårförlänging kosta. 650 spänn utan clips;o svindyrt ju.. men jaja, vi får se hur de blir. ska ha hårförlänging på skolavslutningen iaf.
Imrgn blir de nog att jag åker ti papi:) farfar kmr ner också tror jag. vi får hoppas att min elvis bubbe är hemma. saknar honom fett mke ju


vet att jag lagt ut den där bilden förut men för dom nya bloggläsarna så lägger
jag ut den igen så att alla får se min elvisbäzz<3 biig love ti honom.

På torsdag så ska jag o shoppa avslutningskläder. en klänning blire iaf:)
sen resten av helgen får vi se va som händer..

Nu ska jag snart ut med sanna igen, vi ska ner ti grossen o köpa x-ray o flumma lite:)


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0