Helgen=)

Heeejsan=) Nu har jag kmt hem efter en helg i övik.
Men jag ska väl ta o berätta lite om helgen då=)
Fredag: klev upp runt nio o packade allt de sista o gjorde mej iordning och sånt. nån gång vid elva tog jag bussen ner till stan och min buss kom nån gång vid tio i tolv. På vägen dit pratade jag lite i telefon med ulrika, och lyssnade på musik.
Va väl framme ungefär två, sen åkte vi hem till kristin då, och bilresan dit tar ungefär en timme eftersom att dom bor på landet. Men när vi väl kmr fram blir jag attackerad av tre jättehundar som blir överlyckliga och pussar på mej. Hur söta som helst är dom. Sen va vi ute litegrann, jag busade med hundarna och vi kollade tv och sånt.
På lördagen bestämde vi oss för att vi skulle ut och cykla, så jag tog kristers cykel som är typ tusen år gammal utan växlar och allting, gick hur segt som helst. och jag trodde att jag skulle dö för jobbigt var de. och jag som har lika bra kondition som ett kylskåp ungefär=) Och de va molnigt och inte sådär överdrivet varmt när vi cyklade hemifrån men ett tag senare så började solen lysa och jag hade på mej tjocktröja o höll på att svettas ihjäl, vi cyklade 1,2 mil faktiskt=) de tog tre timmar men vi stannade ganska ofta också, elr kristin tjatade om att vi skulle fortsätta men jag höll ju på att dö. de va ju hur jobbigt som helst, och speciellt i uppförsbackarna, bara för att hon hade växlar på sin cykel, humf...
Iallafall så kom vi hem och vi låg ute och solade ett tag eftersom att de va jättevarmt, men sen kmr kristin på den dumma iden om att vi skulle bada, och jag då givetvis tycker de är en helt briljant ide, så vi går bort till badviken och känner på vattnet och inser att de är iskallt, jag gick kanske ut till knäskålarna medans kristin efter mke om och men doppade huvudet! Jag skrattade åt hennes min när hon kom upp ur vattnet så jag höll på att kvävas av skratt, jag låg ner på backen och asgarvade. HAHAHA! så jävla fult.  
Sen gick vi tillbaka och lekte ännu mer med hundarna och busade, och jag kastade pinne åt fia som älskar att hämta pinnar och slutar inte förrän hon är helt slut.. Sen gick vi in och såg på tv och de va bara massa skit så jag somnade redan halv elva! men jag tror de är cyklingens fel också.
Imorse vaknade jag runt elva och hade så grymt mke träningsverk i benen och armarna, cyklingens fel där också..
men jag gjorde mej iordning och nån gång vid halv tre åkte vi in till stan, och vi va framme runt halv fyra och då kom min buss, Så jag hoppade in i bussen och lyssnade på musik, och de va typ tusen grader varmt där inne! kl 6 va jag framme så då tog jag tvåan hem=)
Hehe lite lång text;o
Nu ska bara mina bilder ladda klart så ska ni få se några=)


Fia, flåsandes efter alla pinnar som hon hämtat=)


Blixten=)


Blixten som ligger väldigt gulligt me tassarna i kors=)


Hihi fia igen=)

Konstigt jag fick inte en enda bild på murre;o Men han låg ju bara inne och sov hela tiden så..
Men jag får lägga in en bild på han nån annan gång då.
jag knäppte lite kort på massa annat också


men ni får nöja er med dom här bilderna så länge,
Nu ska jag se på tv.

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0