Fredag

Heeej=) hade skrivit ett inlägg igår men de gick inte att publicera också försvann allt, så därför skrev jag dedär gjsjhdfo inlägget, men de funkade minsann att publicera. orkade inte skriva nåt nytt igår så jag sket i de. Klev upp runt tio imorse, käkade duschade, sminkade mej, fixade håret och sånt. sen tog jag o sanna bussen ner ti stan o gick runt där o kolla. köpte en jättegullig tunika, men man måste nog ha typ shorts under för den va ganska kort, men hur fin som helst. sen köpte vi glass också=) sen åkte jag ti michis o va där, o nu är jag hemma=) får se va jag gör ikv, vill åka iväg nånstans men vi får se hur de blir me de;)  nu ska jag kolla lite på bilddagboken o sånt


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0