Fredag=)

Heeej=) Imorse vakna jag av att robin kom in o väckte mej, elle klockan va väl tolv men:P så jag klev upp o käkade o sen klädde jag på mej. sen drog jag jonas o robin ti birsta lite snabbt. Hittade två present kort som jag fått i julklapp så jag shoppade lite;)



ett linne från hm, 79 kr. Har ett vitt också och dom är hur sköna som helst.
Sen blev de ett par vita skor från hm för 98.
Tänkte lägga in en bild på avslutningsklänningen men de blev inge bra, så den får ni kort på nån annan dag;)



Dagens outfit: ett linne från gina som jag köpte igår, 129=) somrigt och fint.
Jeansleggins från bikbok, 199 men va 30% på alla byxor oxh shorts=)
Köpte även dom igår.

Nu ska jag ta nåt att dricka sen ska jag o elvis gå på långpromenad och möta michis och lillis så hundarna får busa på lite=)

Bloggar ikv,
puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0