Dresscode

Heeej=) Har inte gjort så värst mke idag, jag o michis skulle igentligen o kolla på jackie o hennes dans men vi missa bussen så då vare ingen ide att åka.
Men ni får kort på dagens outfit  ändå=)


Blommigt linne från gina och jeansleggins från bikbok


vart tvungen att lägga in kort på min söta blomma jag har i håret också=)
Och så ni vet så har jag igentligen tre hål i örat men de längst ner har jag inte något örhänge i just idag, haha ser ju jättekonstigt ut men äsch;)

Och mina bikinis kom idag, jippie=)

Från hm, och nederdelen till den, men den va för stor så jag ska skicka tillbaka den och byta till en mindre storlek så jag orkade inte knäppa kort på den,
sen en helt vanlig svart push up också, men den såg cp ut på kort så den orkar jag inte heller lägga in.

Nu ska jag se snart se på greys,

puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0