Cruising

Heeeej=) Igårkväll blev de cruising. Jag, pappa o kjell åkte ti campingen först o va där ett tag. träffade kristin o sa grattis till henne. Jag lekte lite med nova o sådär. efter en timme eller nåt gick vi upp till cruisingen o satte oss där och kollade på alla bilarna, och åt munkar som ted gick och köpte=) Efter ett tag kom kjell igen så jag och pappa åkte bilen med han några varv och sen åkte vi hem=) kom hem redan vid elva, och jag kanske gick o la mej halv tolv. Va jävligt trött igår. & knäppte jag några kort då? näää-.- Men de va för att de blev ganska stressigt så jag glömde kameran hemma. synd synd"/
Vaknade runt tolv imorse så då klev jag upp o käkade frukost och såg på tv. Nån gång vid fyra kom jim & hämtade mej & körde mej hem till mamma. Så har precis käkat och nu väntar jag på att sanna ska ringa. vi tänkte gå ner & köpa x-ray på city gross. och då jävlar ska jag ha med mej kameran. Så jag bloggar nog sen när jag kmr in igen. Jusste mina gratis sms gick ut igår så nu har jag varken pengar på telefon elr gratis sms, fuuuck-.- Men aja, får fylla på sen igen



Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0