Sjuk som en bäver

Goddagens allihopa=) Tror ni inte att jag är sjuk, precis som jag sa. Igår när jag vakna kunde jag inte andas för jag va så täppt i näsan, och aa massa, så jag stanna hemma från skolan. Låg typ framför tv:n hela dagen, förresten så är min nya drog nässpray och litervis med the. Idag ska jag tvinga mamma att köpa glass också. Och halstabletter.  Och de är bara massa skit på tv:n hela tiden. Fast snart är de ugly girls sen vänner, och sen ikv äre två och en halv man, my name is earl & scrubs, bästa tv programmen, yeyeyeh(Y) så nu äre bara vänta tills dom programmen visas, och om ingen kmr me halstabletter och glass snart så kmr jag nog troligtvis att bli galen(Y) Ännu bättre de. & jag kan inte ens dricka min bravojuice för halsen kmr brinna då på riktigt. Så jag får nöja mej med vatten och apelsinsaft... Inte de bästa men skit samma, jag har nästan ingen smakgrejjs kvar snart så jag kan nästan dricka vad som helst=)
Jag tycker att jag ska bli frisk nu, visst tycker ni de också?(aa) Nu ska jag läsa några bloggar


Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0