Heeej=)

Heeej=) började 5 över tio imorse, sovmorgon:D:D:D klev upp gjorde mej iordning och mötte sanna sen gick vi ti bussen, Sen skola ti tio i tre, sen fick jag vänta på michis i femhundrasjuttioelvatusenår innan hon kom, sen drog vi ner på stan och va där ti typ 5 elle nåt. sen hem och åt och sen skulle jag ju städa, som jag sagt att jag ska göra i typ tre veckor nu, heh:P men ja började iaf, men aja, jag städar resten imorgon, elle nåt sånt(Y) Nu väntar jag på att den mest snabbaste personen i sverige ska ringa mej, nämligen ulrika, men som sagt hon är väldigt snabb eftersom att hon skulle ringa mej 19:40 för att va exakt, men då skulle hon torka BARA torka håret, men jag vet inte va hon har för megasuperdupervattenuppsugande hår som man måste torka i flera timmar för att få de torrt? aja skit samma, hon ringer väl om en timme elle två, nu ska jag plocka bort massa saker från min säng sen ska jag lägga mej och smsa lite=)
förresten så har jag sett sveriges snyggaste leggins på gina för trehundra spänn endast. ser ut som stentvättade jeans elr hur jag ska förklara de. dösnygga så jag måste nog införskaffa mej ett par sånna nån dag.


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0