=)

Heejsan:) igår skulle jag åka ti polar men så blev de inte"/ men aja, jag överlevde. Såg på nån film och snackade i telefon ist. Klev typ upp elva imorse. elr den kanske va tolv för min klocka hade inte ställt om sig till sommartid:p Gjorde frukost sen satt jag med och såg på tv. typ jims värld elr nåt. Va ensam hemma för jonas hade match tills på kvällen, Så jag köpte pizza=) sen har jag inte gjort så mke, tror jag kmr bli typ dunderförkyld snart. Kan knappt prata för de känns som om jag har svalt massa sandpapper och knivar och sen en himla massa salt... Sen har jag blött näsblod i stort sett hela dagen... Och haft ont i huvudet. aja, jag måste på skolan i vilket fall som helst, hoppas bara att jag inte tappar rösten helt... nu ska jag nog gå och lägga mej så jag kanske mår bättre imorgon.
förresten mina gratis sms tog slut igår;o fuck..

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0