=)

Heejsan, alla kära bloggläsare. Började halv nio imorse, klev upp liiite försent men hann precis i tid:) yeeeeyh mee:D
Hade massa lektioner, hade matte sista timmen, sluta igentligen typ tio i tre, men våran lärare fick damp och lät oss sluta typ halv=) så då drog jag hem, sen tyckte jag och alex att vi skulle på birsta så då vare bara att åka dit. gick runt och kolla på massa fina kläder och käkade glass, sen när vi kom ut så såg vi att sista birstapendeln redan gått, så vi fick GÅ till ica maxi, men de va inte så långt som jag trodde, och där fick vi vänta typ tjugo minuter på bussen, Så nu sitter jag här, tror jag ska poppa popcorn om jag orkar, och se på nåt avsnitts sak, Och tvinga ulrika att ringa ti meej och va social:D

Funderar på att göra om min bloggdesign? om jag orkar, har redan gjort själva bilden, måste först fråga lite folk om de är okej att jag lägger ut dom bilderna och sen måste jag kma på hur man lägger in den:P HAHA,


Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0