=)

Hejsan Hoppsan=) Klev upp typ halv elva elr nåt imorse och gjorde mej iordning, pappa sa att han skulle kma kl 12 men kom typ ett halv två, Min pappa är bäst på att passa tider(Y) han körde mej till färsta sen gick jag me elvis bubben hem till michis, han och lillis kom jättebra överens, dom ville väl helst busa och riva ner hela huset men de fick dom icke:P jag fika lite där sen satt vi och prata en stund sen kom pappa och hämta mej och vi åkte till pizzan o käka=) sen körde han hem oss, så nu duscha jag för ett tag sen, och ska nog tvätta hårförlängingen snart, funderar på att sätta i den imorgon om jag orkar:p vi får se hur de blir me de. fuck de är måndag imorgon-.- skola. hata. neej nu ska jag torka håret sen tvätta hårförlängningen,


Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0