=)

Heeejsan=) började halv nio imorse, va faktiskt ganska pigg när jag vaknade:)
Hade massor me lektioner och tydligen så har varenda människa som går i nian på våran skola fått för sig att jag rappar? HAHAHAHAHAHA läju hända.
Efter skolan åkte jag till stan me michis, gick och kolla lite, och jag köpte ett linne, va inte där nå länge alls, typ en timme. Sen åkte jag hem och åt pizza som mami gjort och såg på greys.
OCH JAG HATAR ÄCKELTRESKITSAKEN IAF.
kul att jag har 1900 gratis sms kvar, tror ni jag kan skicka dom? nää.
och då ringde mami dit och då skulle tjejen hon prata me skicka några uppdateringar, och jag installerade uppdateringarna och slog av och på telefon precis som hon sa att man skulle, tror ni de funka? nää.
och då ringde mamma igen,och killen fattade inte vad felet var och grejjer:S tillslut sa han att han skulle skicka massa nya inställningar och uppdateringar, Och jag fick EN INSTÄLLNING, OCH VET NI VA DEN VA FÖR? JOO MMS.
Men jag tänkte, äsch den kanske funkar med mms inställningen, så jag slog av och på telefonen en andra gång och testade skicka ett sms, tror ni de funkade den här gången då? NÄÄÄ, BRA DÅ VET VI DE. SKITJ'VLA TRE. KOMMER DÅ ALDRIG MER NÅNSIN SKAFFA DE IGEN IAF. Och då ringde ju mamma en gång till, och tror ni inte då att dom stängt för dagen(Y)? JOO


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0