Torsdag

heeej, ingen skola idag så jag klev väl upp runt tolv. Sen har jag inte gjort så mke, typ sett på tv och duschat o sånt. Imrgn är de avslutning. Fett skönt=) sovmorgon också eftersom att de börjar kvart i tolv. Så nu ska jag snart packa ner alla saker eftersom att jag åker till pappa runt åtta imrgn eftersom att jag har locktången där=) så sanna och jag åker dit sen får vi skjuts av jimmy. Så får se när jag hinner blogga. Läju ha med mej kameran så jag kommer knäppa massa bilder:)
Men ni får hålla tummarna för att de ska va sol imrgn. Så ni hoppas vi på sol right?
funderar på att sätta i lösnaglarna nu elr imrgn, vet inte riktigt. får se hur de blir



Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0