Tisdag

Heeey;) vill ni veta en sak? joo de är tisdag idag, och jag suger på att blogga. Sådär:) nu fick ni reda på två spännande saker. intressant va?
Har precis packat väskorna eftersom att jag hade planer på att åka till övik men så blev de inte, ändrade planer. Eftersom att vissa bara bestämmer att dom ska åka dit helt plötsligt=) omoget folk de finns. Så nu ska jag ba va hemma ist, känner mej skitpeppad på de, nooot(Y) men skit samma. Gatufesten snart, känns fett skönt=)
Idag har jag inte gjort så mke, typ sovit och packat. men jag får väl packa upp imrgn igen-.- allmänt drygt.
Va ute en stund förut o träffa michis men ba lite snabbt. Nu sitter jag o snackar me ulrika på msn. Imorgon får vi se va som händer. Hoppas de är fint väder iaf..

Är allmänt less på dom som lagt ut videon på youtube också. de är liksom sådär asmoget att man kan stå för den sen också. skitsnyggt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0