Onsdag

Shululu babes;) liiite crazy today kan jag ju säga. klev upp tio i fixade mej lite sen tog jag bussen bort ti danny. gick upp o väckte han sen väntade vi på linda som kom med dricka. jag o danny tog cyklarna bort till poolen sen bada vi där några timmar o typ tjocka glass hela dagen. Sen hem igen, osså skulle jag o pappa ta bussen hem så vi käka lite snabbt sen medans vi vänta så gjorde danny illa benet typ asmke så ambulansen fick kma o hämta han. Men han har kmt hem nu och mår bra igen=) tur de. sen strax efter att dom åkte iväg med ambulansen fick jag skjuts hem av petter.
när jag kom hem så sminkade jag mej och sedan gick jag ut och mötte sanna. vi gick upp och köpte xray som vanliit:)

inte från idag men hade inte med mej kameran så"/

Sen va vi ute o grejjer, träffa typ tobias o kevin ett tag. sen drog vi hem
och nu sitter jag o camar me ronja o gör snygga miner;)
vi är bäst.
Imrgn blire stan me sannish vettu;)


Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0