Onsdag

heejsan sötnosar=) Förut när jag skulle blogga så gick de inte, fick typ hets. Sen upptäckte jag att ingen kunde bogga. shit happens. Igår låg jag och prata me ulrika typ aslänge, sen somnade jag. aa och sen imorse så vakna jag liksom 6 på morgonen, vem fan vaknar sex på morgonen då man är ledig? joo jag såklart, jag lyckas med allt.
Men då låg jag vaken till typ åtta och då somna jag och sov till klockan 1. sen klev jag upp och åt. Skulle igentligen till stan med sanna men de blev inte så, så de får la bli fredag, tänkte vi. Men jag kom just på att de är ju liksom midsommar till helgen, så stan får nog vänta. Har ingen aning om va som händer på midsommar heller, Men vi får la se va som händer & sker. Här får ni iaf några bilder från gårdagen då=)



vi satt på en gräsmatta vid ån



Sanna=)


-


Sen på kvällen satt vi i nån lekpark



vi drack xray som vanligt


Ibland är man snygg också=)


Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg att du hade kommenterat i egoinas blogg om inlägget "hon skrev" den femtonde juni?

jag tyckte också att jag kände igen den, sen kom jag på att det var spiderchick som hade skrivit ett nästan lika. dock hette hennes blogg crazypill då : )

ha en bra kväll

2009-06-18 @ 00:47:29
Postat av: jennifer

kommentaren ovan var från mig : b

2009-06-18 @ 00:48:07
URL: http://inteheltfrisk.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0