Lördag

Heeej=) herregud förut när jag bloggade så berättade jag ju inte om dagen;o bara om gårdagen. Men vi tar väl de nu ist då:)
vaknade väl runt tolv och käkade, vid två gick jag och mötte michis o snackade med henne. sen gick jag in och gjorde mej iordning, skulle igentligen ut me sanna men de blev så trassligt så då sket vi i de. men jag tänkte ju inte sitta hemma för de, så jag tog bussen till linda och danny, va där sen åkte jag hem, träffade michis och sen gick jag in och såg på bröllopsduellen=) faktiskt bra. Och nu sitter jag här och lyssnar på johnny cash med i got stripes=) så jävla bra. ska väl snart gå och lägga mej tänkte jag. trött som fan kan jag säga er.

Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0