Lördag kväll/ söndag / måndag

Nu kör vi uppdatering över allt som hänt sen i lördags efter mitt inlägg, och vi tar de i ordning så vi börjar med:
Lördag kväll:
Jag duschade o gjorde mej iordning sen gick jag upp o mötte michis osså tog vi bussen till henne. sen gick jag upp ti pappa och hämtade hemnycklarna eftersom att jag glömde mina hemma. och då åkte michis och handlade, men då kom jag på att jag hade ju lämnat allt smink och alla saker hemma så jag tog bussen hem och hämtade de. sen tillbaka till michis osså gick vi upp ti pierre för dom grillade så vi alla åt där, sen tog jag o michis o lillis bussen till ica maxi och bytte buss och åkte till pappa. sen hällde vi upp massa godis och gick ut på balkongen och satt där och snackade hur länge som helst. sen lyssna vi på musik ett tag. osså tog vi ut lillis ett tag, osså vare nån skräckfilm på tv. typ bloody mary. jag och michis laddade upp me godis dricka ostbågar och chips och satte oss under täcket och kolla. satt typ o skrek genom hela filmen, osså näre va som läskigast så flyger lillis upp från golvet och tokskäller åt ingenting så vi fick hjärtattack. va fett äckligt. sen gick vi ner och la oss.

söndag:
vi vaknade typ två;o så vi klev upp och gjorde oss iordning o käka o sen satt vi o funderade på va vi skulle göra. tänkte åka o bada men vi vart tvungen att gå så långt eftersom att vi hade lillis och man får ju inte ha me sig hundar överallt.
Så de blev att vi tog bussen in ti stan och köpte mjukglass och satt där i skuggan och tjockade, träffade robin o viktor ett tag. sen åkte vi ti boz och jag gick in o käka. Sen gick vi ut och satt på gräset med mina högtalare o lyssna på musik.
Sen nån gång vid tio elle nåt gick jag in o duschade och sen somnade jag ganska snabbt:u

måndag:
hade lite småhets på morgonen eftersom att jag försov mej och sen hitta jag inte mina mjukbyxor så jag kom typ en lektion sen, men äsch.
Aa sen hade jag lektioner hela dagen. sen sluta vi och jag åkte hem. Sen har dagen innehållit bråk och mera bråk. väldigt spännande faktiskt. & de blir nog ingen skolavslutning för mej.
dels för att en viss person tog tillbaka pengar hon gav mej dagen innan. och sen är jag väldigt oblond för tillfället, och jag ska bli väldigt blont på ungefär 11 dagar. sen har jag ju själva klänningen, men ska jag gå barfota till de då? nää skulle inte tro de. så min skolavslutning tillbringas nog i sängen sovandes.

Taaack=)<3

Imorgon blir de att jag åker till pappa=) riktiit trevligt, nu ska jag nog sova så jag kmr i tid imrgn

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0