Lite om veckan

Heeeej=) nu vare längesen jag bloggade. Allt för längesen. Men så äre när man har haft mycket att göra och inget internet så att man bara slå upp bärbara och blogga lite snabbt..
Men jag ska väl berätta lite om veckan som varit. Michis kom på tisdag kväll. Vi såg på tv och sånt. sen gick vi o la oss. På morgonen åkte michis iväg en sväng och jag gick ut och satte mej på baksidan och solade medans elvis bubben sprang omkring. Sen kom michis med hennes hund lillis. Så elvis o lillis busade hur mke som helst. Jag o michis gick upp på pizzan och åt räksallad=) Sen på kvällen va vi ute o gick me hundarna. På torsdagen vare ganska kasst väder så jag låg mest inne, michis åkte iväg en timme men jag orkade inte följa med, Sen på kvällen poppade vi popcorn o såg på skräckfilm:) Michis va skiträdd hela tiden ju. HAHAHA, de tyckte jag va skitkul o satt o skrämde henne hela tiden;)
O idag vakna jag typ tio så jag tog ut hundarna sen väckte vi michis, och vi gjorde frukost. stekt ägg, bacon o stekt macka=)
heh:u sen åkte michis så jag gick o duscha och sen har jag sett på tv ett tag. försöker få tag i kristin men hon svarar ju inte-.- funderar på att ta ut elvis ett tag=)


Pusss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0