Lite om midsommar

Heeej=) Gullit att jag fortfarande sitter i min pyjamas, men allvarligt. jag är grymt trött. men måste snart göra mej iordning i vilket fall som helst. Ska ut och möta sanna om nån timme. Får se va vi hittar på. Midsommar blev lyckad, träffade först sanna och vi gjorde kransar, dom blev typ helt jävla för stor och allt, så jag hängde upp den på min dörr ist;) skitgullit. sen käka vi sen drog vi ut runt åtta. va typ ute hela kvällen, sen vid halv tolv kom jag in.

& jusste, folk har ju grymt tråkigt liv som sitter och lägger ut massa videos på youtube(Y) hur snygg får man va?
blir ba allmänt less på folk som inte har nåt liv(Y) yäyä men bloggar sen


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0