Crusing

Heeej=) Igårkväll blev de crusing me jimmy, sanna,nova o kristin=) Hade fett kul hela kvällen. Kom väl dit runt åtta, körde runt lite sen parkera vi bilen o gick runt. Va skitkallt.. Jimmy köpte hamburgare som vi satt o tjocka. Sen vid elva gick vi till bilen för vi tänkte åka ett varv men när ted starta bilen så pajja den. Och där stod vi.. Men vi lyckades laga den och tog oss hem=) Kom hem sen gick jag o la mej typ. Sen idag har jag väl inte gjort så mke.. Får se om jag hittar på nå sen elle så.
Imrgn äre skola igen. tärt. Men de är ju sista vecka nu så jag överlever ju. Jusste sanna den lilla korvungen har ju kmt hem från turkiet. bruna jävel;o Träffade henne igår osså=) Nu ska jag kolla igenom lite bilder. Ni får en liten egobild;)


Diggar min rosa tröja och mitt långa hår


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0