Birthday

Heeej=) Käkade tårta förut hos pappa. sen kom mamma o hämta upp mej och vi åkte hem till henne. Jag gick ner och mötte michis och fick en jättefin ros. taack gmn<3 sen gick vi upp o käka tacos hos mej, jag fick iaf typ tvåtusen kronor=) och en adidas tröja och en leopard bikini. naaajs. sen åkte jag me sanna lite snabbt o köpte ett par skor ti avslutningen och ett par solglasögon. Sen hem igen o träffa michis o pg. vi gick upp o käka tårta igen:) tjooock här då. Och nu för ett tag sen åkte dom. nu ska jag nog snart sova. TAACK ALLA FÖR EN KANONDAG=)


puss

Kommentarer
Postat av: Mikan

Grattis :D

2009-06-09 @ 16:17:05
URL: http://mikann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Aa det är vell inte så mycket mer som är "typiskt" för en fotograf. Förutom en kamera då. Det kan jag ju ha, men det knaske är lite svårt att springa med. :D

2009-06-09 @ 17:05:07
Postat av: MISSEXTRA

Har du haft en bra dag idag?:)

2009-06-09 @ 22:00:26
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0