Avslutningen

Heeej alla sötnosar, igår lovade jag ju bilder och allt=) så är kmr dom:


sanna hemma hos mej när vi fixade oss


en egobild




jag o sanna



Jag i mitt stökiga rum



jag o sanna igen



sannna=)


Oscar och sanna på avslutningen


Sanna och alex på avslutningen



Jag och sanna käkade på donken


Sen åkte vi hem och hämtade kofta sen tillbaka till stan


På donken andra ggn=)


Sanna sötunge=)



på kvällen gick vi ner till stan=)


Heheh den här bilden råkade hoppa in häremellan men de va andra ggn
vi va på stan. Här får ni se min klänning också. va tycker ni?=)



På kvällen när vi åkte hem från stan.

Jahaja, de va min dag i bilder. jag knäppte såklart mer bilder men dom visas inte här=)
Nu ska jag göra mej i ordning


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0