Typ värdelös uppdatering

Heeej, Har inte bloggat på jättelänge. men tro mej jag har haft anledning till de. Har inte varit hemma på jättelänge och de är inte de lättaste att få tag i en dator när man inte är hemma. men nu måste de blir skärpning, även om de kan bli såhär ibland, spec på sommaren då man är borta mke.
Men jag kan ju berätta lite om vad jag gjort.
Lördag: åkte till pappa o va där. på kvällen åkte vi vattenskoter. Sen åkte jag hem till linda och slagga där.
Och va där tills på tisdag,
Tisdag: åkte till petter och maria. jag o kristin badade massor. åkte hem och hämtade kläder,duscha och sånt sen tillbaka till petter.
Onsdag: Jag o kristin klev upp runt tolv och gjorde oss iordning, sen körde petter oss till gatufesten.
Och de första vi gjorde va att leta reda på langostältet eftersom att vi båda va grymt hungriga. Så vi käkade där sen åkte vi lite karuseller och träffa folk. de va ju egentligen menat att vi skulle va där hela dagen men de blev för varmt så runt fyra ringde vi petter och då skulle han kma om ungefär en timme, vi tänkte egentligen ta bussen men dörren hem va tydligen låst. så vi satt där och vänta. två timmar tog de. Lite less vi blev. Iaf så åkte vi och hämta maria nånstans och sen hem. Käkade och sånt sen såg vi på tv och gick ut me elita på långpromenad. och hon badade lite.
sen typ somna vi runt två.
Idag: vi vaknade väl runt tolv och gick o badade, va typ svinkallt i vattnet så vi bada inte så mke.
Sen har vi mest legat o sett på tv hela dagen, och nu för en stund sen körde petter hem mej.
Ikv får vi se om jag och sanna gör nåt elr va som händer=)

men förlåt för dålig uppdatering och att jag glömde att ta kort


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0