trött nu alltså

Heeey=) lite småtrött nu kan jag ju säga. och klockan är tjugo i ett! Imorgon har jag ingen aning om va jag ska göra. michis åker hem eftersom att hon ska fira sin födelsedag i efterskott. Men nåt hittar jag ju säkert på:)
Vi har typ sett my name is earl. gamla avsnitt alltså... men tror nog att vi ska gå och lägga oss snart. jag är skit trött.
så jag får väl blogga imorgon:)

Puss

o jusste, jackie som svar på kommentaren i inlägget innan. jag kan inte fixa nåt förrän vi har några kort som vi kan lägga in. och nu kan jag knäppa ungefär fyra kort eftersom att minneskortet till kameran är fullt och jag kan inte hitta sladdjäveln så att jag kan föra över bilderna till datorn.
men hör av mej då jag hittat sladden=)<3


Kommentarer
Postat av: spider

sv, boken verkar väldigt bra! Hon har varit med om mycket Magdalena Graaf...

2009-07-12 @ 06:43:03
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0