Statistiken

Jag stör mej på att man inte kan kolla på statistiken nu, är alltid så efter tolv, typ fett störande.
Nu sitter jag och lyssnar på dolly parton och dricker soda stream. Ska nog snart gå och lägga mej så jag kanske kommer upp liiite tidigare i imorgon, nu får vi hoppas att de är fint väder så att man kan hitta på nåt. de här piss vädret är ju inge kul! Imorgon kommer "lillasyster" michis också:) så vi läju hitta på nåt. Funderar på att åka till övik också, men när? vill stanna där ett tag, så att de inte blir samma sak som de blir när man måste på skolan, tar ledigt på fredag, åker nån gång under dagen och sen åker man hem på söndag. Jag hinner ju bara komma dit sen måste jag åka igen, och de är inge kul. Men om jag åker nu så åker jag nog en vecka elle nåt sånt. Skönt att åka nån annanstans ibland också, eller hur? Sen tänker tydligen mamma tvinga med mej på nån tråkig semester som jag ändå inte ska med på. orkar fan inte åka. Så vi får väl se hur de blir med den saken. 
 
men vi kan väl köra lite hissar/dissar listor nu?=)



-  vädret, hur kul äre när de regnar 24/7?
- att jag har ont i ryggen som fan
- statistikskiten som man inte kan kolla på
- den där semesterskiten-.-
- att jag inte har en systemkamera! vet ni hur mycket jag vill ha de?:o


- sommar! wee love it
- SPOTIFY!!!
- kanske blir övik snart
-  min nya favorit låt som är länkad för nån dag sen. ligger givetvis med på spotify listan=)

men vänta här nu!? de blev ju mer på dissar än på hissar?  inte bra, men om solen börjar lysa och jag får en systemkamera så kommer ju hissarlistan ligga på plus eller hur?;)
förresten så vill jag göra såna där naglar typ gele elr nåt. för dom där naglarna som man köper för typ hundra spänn som man limmar på håller ju i typ två dagar. jag vill ha naglar som håller länge!

nu ska jag sova iallafall

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0