Söndag

heeej=) hihi vilken tur att vi har trådlöst internet för nu sitter jag i husbilen påväg till farmor:) men jag vägrade åka dit om vi inte tog husbilen så jag kunde sitta vid datorn påväg dit. Men vi ska bara och hälsa på lite snabbt. Våran förra katt snuttis, som farmor har fått tagit. har fått kattungar för nån vecka sen. men ett tag efter att snuttis fick kattungar så blev hon överkörd av en bil:( så dom får mata kattungarna och sånt själva tills dom är gamla nog att äta själva.
Men iallafall nu ska vi tydligen och kolla på nån hjälm, sen till farmor och sen ska vi till birsta o shoppa.
sen ikv får vi se va jag gör=)


& jusste, spiderchick har kommenterat i min blogg:) hihi. fast jag kommenterade ju i hennes först och hon svarade, men alltså de behöver vi ju inte tänka på:)


puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

åååh, jag älskar kattungar :')

2009-07-13 @ 15:13:48
URL: http://kitkit.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0