Onsdag

Heeeey babes;) jag tycker vi börjar med att skriva lite listor right?;)

vi börjar med de tråkiga dissargrejjerna

- de ser ut som att de ska börja åska när som helst. vi hoppas på att de inte gör de.
-jag är hyffsat trött eftersom att bäbis (tiger) väcker mej på nätterna då han vill busa
+ att jag klev upp strax efter elva!
- jag har inte packat än!



- de är sommar! we lööööwwee it.
-åker imrgn!
- att jag faktiskt badat idag!
- tiger får givetvis en hissning också bara för att han är så jävla sööt!

de blev inte så mycket hissar/dissar men lite iallafall. Imorse ringde linda och väckte mej och frågade om jag skulle med till bandsjön. va typ död när hon ringde men jag klev upp då iallafall och bytte om till bikini. sen kom dom och hämta mej sen va vi där vid sjön i typ tre timmar elle nåt sånt. va skit kallt i vattnet men jag badade tillslut ändå=) lite stoolt över de iallafall. nu ska jag nog packa o sånt där för imorgon åker jag! fucking skönt de ska bli!
och jusste, en till jävla sak som ska med på dissar listan: den där jävla moppejäveln-.-
så jävla drygt


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0